Nukilan rasa.....

coretan kehidupan....

Eumora

Salam...
Dah lama x update blog.bukan apa, dh makin sibuk dgn hal rumahtangga dan mengadap anak yg nak sekolah.Anak saya yg sulung baru nak masuk Prasekolah so mamanya yang excited..
Kali ni pun xde apa yg nak diceritakan.Cuma saya nak kongsi pengalaman menggunakan sabun Eumora.
Mula-mula saya x berapa yakin akan keberkesanan sabun ni.Tapi setelah melihat perubahan yang begitu ketara pada wajah kawan saya, saya terus jatuh cinta dgn sabun ni.Tq kawan (namanya Ruslina)coz kenalkan saya dgn sabun Eumora ni.
Memang betul la sabun ni mempunyai kuasa yang hebat.Semua mslh kulit berjaya diatasi..Jerawat kat muka saya dah kurang.Lps pakai sabun ni, kita dah x yah pakai toner or sunblock lagi cuma sapukan bedak.Bedak pun kwn saya kata pakai bedak 'Pixy'. Saya lum guna lagi bedak tu. Skrg saya guna bedak Miyami dari Cosway.InsyaAllah bila dah habis bedak Miyami ni, saya akan guna bedak Pixy lak..


Kongsi pengalaman

Saya ni mempunyai masalah kulit yg agak serius gak...serius sbb di tegur oleh ramai org..tapi setelah cuba minum berrygen ni rasa masalah tu beransur-ansur kurang...saya mkn dlm 2 kotak pastu tak larat nak beli coz hrganya mhl...ni ingat nak sambung lagi sbb ada perbezaan bila mkn dgn x mkn..
Selain kulit, berrygen ni bagus juga untuk kesihatan kita...saya ada mslh saluran drh tersumbat di betis sehingga kelihatan hodoh..
mula2 urut dgn losyen yg pns (mcm pati halia).Ingatkan boleh pulih rupa2nya tidak...setelah mencuba berrygen ni Alhamdulillah...saluran drh yg tersumbat tu dah kurang dan beransur hilang...baru lah saya tau yg berrygen ni boleh lancarkan peredaran darah...atas sebab2 inilah saya rasa patut meneruskan pengambilan berrygen tu sebagai mknn tmbahan..walaupun harganya mhl tetapi BERBALOI BALOI...
Kalaur ada sesape yg x tau, Berrygen tu sbnrnya keluaran Tupperware..dan kalau ada yang berminat nak beli bolehlah order dgn saya..


Harga asal RM199 tetapi saya boleh beri harga RM180 termasuk harga pos...

G makan angin...


Ari ni g jln2 makan angin ops..mkn air...heheh
ari ni g WETWORLD BATU PAHAT..
sempena cuti sekolah ni bwk anak2 g sana..
nak g tepi laut betul, bahaya wooo..ombak besar...
kalau g sini kan terkawal sikit anaknya..hehehe
kebetulan tmpt ni pun x jauh dgn umah so g x bwk pe2..cuma baju anak2 je


Resepi wat kek coklat basah ni senang aje..kalau ada tepung kek coklat segera ni, yg x pandai buat kek pun boleh buat...confirm jadi...
lagipun kek ni di kukus so x yah risau kalau hangit ke x naik ke...dijamin jadi...

Bahan-bahan yang diperlukan pun mudah je...cuma tmbh susu cair, telur, minyak masak dan bancuhan nescafe atau milo...kalau umah kehabisan nescafe/milo, guna kopi pun boleh gak..lagi sedap...

X tau nak beli kat ne tepung segera tu?jgn risau..hubungi saya...sepeket saya jual RM7.00(tidak termasuk pos)
Belian melebihi 30 peket ada diskaun...

hari ni buat kek colat basah kukus...senang je coz pakai tepung segera...2 minit siap adunan..1 jam dah boleh makan..sedapnya panas2...nak resepi tak?...