Salam...
Dah lama x update blog.bukan apa, dh makin sibuk dgn hal rumahtangga dan mengadap anak yg nak sekolah.Anak saya yg sulung baru nak masuk Prasekolah so mamanya yang excited..
Kali ni pun xde apa yg nak diceritakan.Cuma saya nak kongsi pengalaman menggunakan sabun Eumora.
Mula-mula saya x berapa yakin akan keberkesanan sabun ni.Tapi setelah melihat perubahan yang begitu ketara pada wajah kawan saya, saya terus jatuh cinta dgn sabun ni.Tq kawan (namanya Ruslina)coz kenalkan saya dgn sabun Eumora ni.
Memang betul la sabun ni mempunyai kuasa yang hebat.Semua mslh kulit berjaya diatasi..Jerawat kat muka saya dah kurang.Lps pakai sabun ni, kita dah x yah pakai toner or sunblock lagi cuma sapukan bedak.Bedak pun kwn saya kata pakai bedak 'Pixy'. Saya lum guna lagi bedak tu. Skrg saya guna bedak Miyami dari Cosway.InsyaAllah bila dah habis bedak Miyami ni, saya akan guna bedak Pixy lak..