Saya ni mempunyai masalah kulit yg agak serius gak...serius sbb di tegur oleh ramai org..tapi setelah cuba minum berrygen ni rasa masalah tu beransur-ansur kurang...saya mkn dlm 2 kotak pastu tak larat nak beli coz hrganya mhl...ni ingat nak sambung lagi sbb ada perbezaan bila mkn dgn x mkn..
Selain kulit, berrygen ni bagus juga untuk kesihatan kita...saya ada mslh saluran drh tersumbat di betis sehingga kelihatan hodoh..
mula2 urut dgn losyen yg pns (mcm pati halia).Ingatkan boleh pulih rupa2nya tidak...setelah mencuba berrygen ni Alhamdulillah...saluran drh yg tersumbat tu dah kurang dan beransur hilang...baru lah saya tau yg berrygen ni boleh lancarkan peredaran darah...atas sebab2 inilah saya rasa patut meneruskan pengambilan berrygen tu sebagai mknn tmbahan..walaupun harganya mhl tetapi BERBALOI BALOI...
Kalaur ada sesape yg x tau, Berrygen tu sbnrnya keluaran Tupperware..dan kalau ada yang berminat nak beli bolehlah order dgn saya..


Harga asal RM199 tetapi saya boleh beri harga RM180 termasuk harga pos...